Kereta Sewa Kelantan | Van Sewa Kelantan

Kereta Sewa Van Sewa Machang

Kereta Sewa Machang ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa diMachang, Kelantan. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Machang, Kelantan.

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Kelantan. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Kereta Sewa Murah di Kelantan Serendah RM50 - hubungi 0167508833

Kereta Sewa Murah di Kelantan Serendah RM50? Anda tengah mencari kereta sewa yang murah tetapi selesa dan tip top? Susah mendapat kereta sewa dengan harga yang boleh kawtim?
Teringin nak ronda-ronda “Kota Bharu” tetapi tiada kereta yang sesuai? Nak muat keluarga (Abang-abang, adik,kakak, makcik, pakcik, datuk, nenek, sepupu, sepapat bawa jalan-jalan Kota Bharu atau lagi senang sebut KB?)


Malas nak naik teksi? Uber dan Grabcar sementelah tak ada kat kelantan. Baik naik kereta sendiri lebih senang pusing-pusing KB sebab sekarang dah ade Mrs Wazeyyy (Waze) lagi sonang zaman sekarang ni. Mungkin ada yang fikir, Nak cari bergaya pakai kereta mewah, nak pergi function, kenduri atau gathering kawan-kawan sekolah, kolej dan Universiti.
Hmmm.Malu lah kalau bawa motor atau kereta kecil. Hidup mesti mau stylo bro. Baru orang respek. 
Atau nak bawa Tunang, Girlfriend or Secret Admire jalan-jalan KL… mesti Aweks tertarik bro… Abam bawa kereta besar…

Haaaa. Ini tempat yang anda cari. Sewakan sahaja tau jangan bawa balik kampung pula. Lagi satu. Pastikan harga yang termurah di abad ini –> Hanya dengan Kereta Sewa Van Sewa Machang – Kereta Sewa Mudah Kelantan (Murah). Ia bukan murah tidak bagus tetapi murah serta berkualiti tau ! Jom kita lihat kereta besar yang mereka ada untuk anda sewakan…






Toyota Vellfire, mewah. Kalau anda tengah bawa kereta ini mesti orang ingat anda adalah ‘Manager’, Bussinesman atau orang-orang yang banyak duit… Fuhhh Aweks- aweks mesti terliur kecur perut apabila melihat anda mengambil mereka dengan menggunakan kereta ini.


Anda mahu lebih Penerangan, Hyundai Starex Royale kereta dalam class MPV Mewah yang juga popular. sesuai untuk perjalanan di dalam bandar dan perjalanan jauh dengan ramai penumpang.Dikuasakan dengan Enjin Diesel 2.5, ia memang amat berbaloi dengan seat yang boleh berpusing Satu lagi kelebihan kereta ini ialah kurang bumping impact disebabkan suspension yang bagus. Anda akan feel kemewahan Starex dengan kurangnya hummer atau getaran ketika driving. Yang paling best seat Hyundai Starex nie boleh pusing, nanti boleh duduk mengadap satu sama lain. Saya yakin dan percaya mak mentua anda mesti suka naik Hundai Starex Royale ini….

Ianya juga memberikan keselesaan dan ruang yang luas kepada penumpang belakang, ehem2.. boleh rasa macam jadi boss bila duduk di bahagian belakang tue…

Saga FLX 1.5 SE, kereta Sedan untuk bajet sederhana. Khas untuk mereka yang cintakan kereta buatan Malaysia. Sesuai untuk family dan travel di sekitar KB. Manakala enjinnya dipastikan zero downtime.  Dengan ciri designnya yang up to date, memenuhi citarasa semua golongan. Tidak mewah dan simple sahaja untuk mengelakkan anda di “pau” teruk oleh rakan sebaya.

Salah satu MPV keluaran Toyota yang sesuai untuk orang yang berkeluarga. Dengan ruang penumpang dan cabin yang besar dapat memberikan keselesaan kepada penumpang. Pak mertua dan mak mertua anda mesti mahu naik kereta ini. Tidak lupa juga anak-anak akan berasa lebih selesa di bahagian belakang. MPV ini juga boleh memuatkan muatan yang besar dan banyak. Siapa sangka si sebalik body nya yang besar, ia boleh mendaki bukit dengan bersahaja tanpa mempedulikan kereta lain.

Sebut sahaja Viva, semua orang boleh agak kelebihannya di sebalik saiz yang kecil. Kecil bukan sebarang kecil. Kereta compact yang amat menjimatkan minyak berbanding kereta yang lain, mempunyai rekod cemerlang  di atas kertas penggunaan petrol hanya 26.1 km/l. Selain itu, anda merasa senang untuk parking dan ‘mencilok’ di khalayak ramai ketika jem. Walaubagaimanapun, pemanduan yang berkhemah amat digalakkan. Oh ya… tetapi anda juga mesti menempahnya secepat mungkin kerana ia laris seperti goreng pisang panas.

Myvi 1.3 & 1.5 merupakan kereta yang boleh meluncur laju di jalan raya. Disebabkan oleh CC nya yang besar tetapi saiznya yang agak kecil (dibandingkan dengan kereta sedan). Apapun kereta ini juga laris seperti goreng pisang panas. Cuma anda dinasihatkan memandu kereta ini dengan berkhemah untuk mengelakkan di snap dan viral di dalam media sosial. Kereta ini juga jimat minyak.

Seperti kereta MPV Exoradan Avanza, MPV Alza juga adalah pilihan terbaik untuk keluarga. Dengan menaiki kereta ini anda boleh menikamat pemanduan yang santai disamping penjimatan minyak yang effisyien. Dengan MPV seperti ini anda tidak harus terlalu risau dengan luggage yang banyak. So bolehla shopping barang banyak-banyak di KL.

Dapatkan Kereta Sewa Murah di KB Kelantan Sekarang !

PT 695 Jalan Bakti, Tapak Kereta Sewa Machang,
18500 Machang Kelantan
Website : www.roketholidays.comBlog : http://roketholidays.com/
Email : keretasewamachang@gmail.com
Mobile Contact : +6 016 750 8833
Phone : +6 016 750 8833

Anda tidak perlu pening kepala lagi. Jika mahu tahu lebih banyak koleksi kereta daripada biasa-biasa sehingga mewah anda boleh terus hubungi atau whatsapp no di atas untuk sebarang tempahan dan pertanyan. Kini segalanya mudah dengan anggun untuk Kereta Sewa Murah di Kelantan Serendah RM50. Mereka bersedia untuk menyediakan penghantaran ke premis dan kediaman anda dan juga ke Airport Kota Bharu/Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra hari ini.

Kami menyediakan perkhidmatan sewa Van di Machang
Nissan urvan baru dan Toyota Hiace Baru

Kami juga menyediakan pelbagai jenis kereta untuk disewakan seperti Vellfire, Starex, Alza, Hiace, Myvi, Saga, Axia dan Viva

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Machang, Kelantan. Kereta dan Van sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Untuk booking call 016 - 750 8833

Car Rental Kelantan is located in Kelantan, Malaysia. We enjoy to give you as our customer the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have. We provide Car Rental and Chauffeur Services for individual and corporate, local and also international customers. We have various types of car model including economic, MPV, Sedan, LUXURY and van. At Car Rental Kelantan we try our best to give the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have because our customers' happiness are our satisfaction.


We provide Car Rental and Chauffeur (Car Rental with driver) Services

Kami menawarkan perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu dengan harga berpatutan. Semua pemandu kami dilatih untuk menjadi pemandu yang cekap dan penjaga yang sangat baik.

Pemandu kami bukan sahaja akan memandu anda ke mana anda ingin pergi tetapi mereka akan mengambil berat dalam memastikan anda selesa dan baik sepanjang perjalanan anda.

Harga yang kami tawarkan termasuk Minyak, Toll, Professional Driver, Keadaan kereta yang sangat baik dan Air Mineral Percuma untuk setiap penumpang.