Kereta Sewa Kelantan | Van Sewa Kelantan

Kereta Sewa Van Sewa Machang

Kereta Sewa Machang ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa diMachang, Kelantan. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Machang, Kelantan.

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Kelantan. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Pantai Cahaya Bulan - PCB



Pantai Cahaya Bulan merupakan salah satu pantai yang terkenal di negeri Kelantan, Malaysia. Ia terletak kira-kira 10 km dari Kota Bharu dan merupakan kawasan pendaratan tentera Jepun untuk menyerang British pada 8 Disember 1941. Pada suatu ketika, pantai ini dinamakan Pantai Cinta Berahi, suatu nama yang dikatakan diberi oleh seorang askar British ketika dia di pantai ini pada masa Perang Dunia II. Pada masa itu, askar tersebut sedang menderita kerana cintanya tidak berbalas. Sesetengah orang tempatan masih menggunakan nama lama ini pada hari ini, walaupun mereka lebih suka merujuk kepada pantai ini sebagai PCB.


Persisiran pantai ini adalah sejauh 1.2 kilometer. Pantai ini terkenal kerana kawasannya panjang dan lebar, dengan pasir yang cantik dan air yang jernih. Deretan pokok ru dan pokok kelapa pula menambahkan lagi kecantikan pantai ini. Oleh itu Pantai Cahaya Bulan telah menjadi tempat perkelahan yang popular di kalangan keluarga-keluarga tempatan, khususnya pada hujung minggu. Pantai ini lengkap dengan kemudahan untuk para pengunjung, terdapat pilihan hotel, chalet, kawasan perkhemahan, kedai makan dan gerai, dan tandas awam.


Perjalanan ke pantai ini dari Kota Bharu akan membawa pengunjung melalui satu pekan Melayu tradisional . Ini adalah kawasan kraftangan yang penting di negeri untuk pencetakan batik, penenunan songket, dan pembuatan layang-layang serta loyan




Kami menyediakan perkhidmatan sewa Van di Machang
Nissan urvan baru dan Toyota Hiace Baru

Kami juga menyediakan pelbagai jenis kereta untuk disewakan seperti Vellfire, Starex, Alza, Hiace, Myvi, Saga, Axia dan Viva

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Machang, Kelantan. Kereta dan Van sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Untuk booking call 016 - 750 8833

Car Rental Kelantan is located in Kelantan, Malaysia. We enjoy to give you as our customer the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have. We provide Car Rental and Chauffeur Services for individual and corporate, local and also international customers. We have various types of car model including economic, MPV, Sedan, LUXURY and van. At Car Rental Kelantan we try our best to give the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have because our customers' happiness are our satisfaction.


We provide Car Rental and Chauffeur (Car Rental with driver) Services

Kami menawarkan perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu dengan harga berpatutan. Semua pemandu kami dilatih untuk menjadi pemandu yang cekap dan penjaga yang sangat baik.

Pemandu kami bukan sahaja akan memandu anda ke mana anda ingin pergi tetapi mereka akan mengambil berat dalam memastikan anda selesa dan baik sepanjang perjalanan anda.

Harga yang kami tawarkan termasuk Minyak, Toll, Professional Driver, Keadaan kereta yang sangat baik dan Air Mineral Percuma untuk setiap penumpang.