Kereta Sewa Kelantan | Van Sewa Kelantan

Kereta Sewa Van Sewa Machang

Kereta Sewa Machang ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa diMachang, Kelantan. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Machang, Kelantan.

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Kelantan. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Kereta Sewa dan Van Sewa Kelantan

Kami Menyediakan Perkhidmatan Sewa Kereta dan Van Sewa Pandu Sendiri Yang
Murah, Mudah dan Memuaskan.
Kenderaan kami dijamin Baru, Bersih, wangi dan Merecikkk.



Kereta Sewa Kelantan merupakan sebuah syarikat milik bumiputra yang menyediakan perkhidmatan kereta sewa pandu sendiri (self drive) dan berpusat di Bandar Machang, Kelantan. Kami juga menyediakan perkhimatan di seluruh Kelantan seperti di Kota Bharu, Tanah Merah, Pasir Puteh, Kuala Krai, Kok Lanas, Pasir Mas, Lundang, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian, Ketereh, Melor, Nilam Puri, Gua Musang dan Seluruh Kelantan.
Terletak di tengah –tengah pusat Machang memudahkan untuk semua pelanggan tidak kira dari kalangan masyarakat awam, golongan bekerja, ahli perniagaan, dan pelajar-pelajar IPTA mendapatkan khidmat sewa kenderaan daripada kami.


Sehingga ke hari ini pihak kami menyediakan pelbagai pilihan kenderaan jenis kompak, sedan, MPV, 4×4, mewah, van dan bas yang baru, selesa dan memuaskan untuk setiap perjalanan seperti pulang bercuti ke kampung, mengadakan lawatan ke tapak projek, menghadiri mesyuarat, urusan perniagaan atau sekadar datang membeli belah di Kelantan.

Antara model kenderaan yang boleh disewa dari syarikat kami adalah seperti

Kompak  : Perodua Viva, Axia, Myvi,
Sedan     : Proton Saga, Persona, Toyota Vios
Mpv        : Perodua Alza, Proton Exora, Toyota Avanza, Nissan Grand Livina
4×4         :Toyota Hilux, Isuzu Dmax
Mewah    : Toyota Camri, Estima, Vellfire dan Hyundai Starex
Van         : Toyota Hiace, Nissan Urvan

Perkhidmatan Kereta Sewa Kelantan meliputi seluruh kawasan Bandar Kota Bharu,
Airport, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian Kota Bharu, Tanah Merah, Pasir Puteh, Kuala Krai, Kok Lanas, Pasir Mas, Lundang, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian, Ketereh, Melor, Nilam Puri, Gua Musang dan Seluruh Kelantan.
Kami juga menyediakan khidmat PENGHANTARAN ke Airport dan pelanggan yang berada dalam sekitar 10km dari Bandar Kota Bharu.
Terima kasih kerana melawati laman Kereta Sewa Van Sewa Kelantan.
Jika anda berminat ingin mendapatkan perkhidmatan dari
Syarikat Kereta Sewa Murah di Kelantan bolehlah terus berhubung
dengan No rasmi kami di talian
016 - 7508833. (Whatsapp/sms/Call) Yie

Kami menyediakan perkhidmatan sewa Van di Machang
Nissan urvan baru dan Toyota Hiace Baru

Kami juga menyediakan pelbagai jenis kereta untuk disewakan seperti Vellfire, Starex, Alza, Hiace, Myvi, Saga, Axia dan Viva

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Machang, Kelantan. Kereta dan Van sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Untuk booking call 016 - 750 8833

Car Rental Kelantan is located in Kelantan, Malaysia. We enjoy to give you as our customer the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have. We provide Car Rental and Chauffeur Services for individual and corporate, local and also international customers. We have various types of car model including economic, MPV, Sedan, LUXURY and van. At Car Rental Kelantan we try our best to give the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have because our customers' happiness are our satisfaction.


We provide Car Rental and Chauffeur (Car Rental with driver) Services

Kami menawarkan perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu dengan harga berpatutan. Semua pemandu kami dilatih untuk menjadi pemandu yang cekap dan penjaga yang sangat baik.

Pemandu kami bukan sahaja akan memandu anda ke mana anda ingin pergi tetapi mereka akan mengambil berat dalam memastikan anda selesa dan baik sepanjang perjalanan anda.

Harga yang kami tawarkan termasuk Minyak, Toll, Professional Driver, Keadaan kereta yang sangat baik dan Air Mineral Percuma untuk setiap penumpang.