Kereta Sewa Kelantan | Van Sewa Kelantan

Kereta Sewa Van Sewa Machang

Kereta Sewa Machang ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa diMachang, Kelantan. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Machang, Kelantan.

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Kelantan. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Hyundai Starex Royale Untuk Disewa | Kereta Sewa Kelantan




 Terkini keretasewamachang.com telah melancarkan versi facelift (dipertingkatkan dari segi rupa dan kosmetik) Hyundai Grand Starex Royale 2015. Ia menawarkan lebih kemewahan dan ciri-ciri praktikal, menjadikannya sebuah kenderaan yang sesuai untuk pelbagai aktiviti termasuk urusan mesyuarat dan perniagaan.


Kerusi Swivel di barisan kedua merupakan pilihan tepat untuk urusan mesyuarat atau perbincangan perniagaan secara bersemuka. Barisan ketiga pula merupakan kerusi sliding dan kerusi tengahnya boleh diturunkan menjadi perehat tangan (armrest) untuk lebih ruang dan keselesaan.



Hyundai Starex adalah salah sebuah kenderaan buatan Korea yang sangat popular di sana. MPV sewa ini mempunyai 11 tempat duduk.

Kawalan penghawa dingin secara berasingan bahagian pemandu dan belakang. Ruang tempat duduk yang selesa dan luas.

Kerusi swivel berputar arah dengan padanan sarung kulit Nappa menyerlahkan lagi fungsi ekslusif Kereta Sewa Starex ini. Kerusi di barisan kedua ini memudahkan sebarang mesyuarat dijalankan.

Dengan pelbagai fungsi-fungsi yang sangat praktikal Kereta Sewa Starex sangat sesuai untuk disewa untuk kegunaan perseorangan, keluarga ataupun korporat.


Kadar sewaan MPV sewa ini boleh dicapai dengan klik "Hyundai Starex Sewa".

Untuk menyewa MPV Starex boleh hubungi 0167508833

Kami menyediakan perkhidmatan sewa Van di Machang
Nissan urvan baru dan Toyota Hiace Baru

Kami juga menyediakan pelbagai jenis kereta untuk disewakan seperti Vellfire, Starex, Alza, Hiace, Myvi, Saga, Axia dan Viva

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Machang, Kelantan. Kereta dan Van sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Untuk booking call 016 - 750 8833

Car Rental Kelantan is located in Kelantan, Malaysia. We enjoy to give you as our customer the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have. We provide Car Rental and Chauffeur Services for individual and corporate, local and also international customers. We have various types of car model including economic, MPV, Sedan, LUXURY and van. At Car Rental Kelantan we try our best to give the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have because our customers' happiness are our satisfaction.


We provide Car Rental and Chauffeur (Car Rental with driver) Services

Kami menawarkan perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu dengan harga berpatutan. Semua pemandu kami dilatih untuk menjadi pemandu yang cekap dan penjaga yang sangat baik.

Pemandu kami bukan sahaja akan memandu anda ke mana anda ingin pergi tetapi mereka akan mengambil berat dalam memastikan anda selesa dan baik sepanjang perjalanan anda.

Harga yang kami tawarkan termasuk Minyak, Toll, Professional Driver, Keadaan kereta yang sangat baik dan Air Mineral Percuma untuk setiap penumpang.